ماسک موها و ترمیم کننده ها

ماسک موی بدون سولفات مدل 4 در 1 گرانسا - 550 ml

از {{model.count}}

ویژه موهای رنگ شده و آسیب‌دیده - Gransa 4 in 1 sulfate-free hair mask - 500 ml

تعداد
نوع
460,001 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماسک موی بدون سولفات گرانسا (با آبکشی) با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه جهان، تهیه و تولید شده است. این ماسک برای محافظ از مو و رنگ مو و تقویت موهای رنگ شده‌، کراتینه و آسیب دیده استفاده می‌گردد.

ارسال رایگان

ارسال رایگان

برای خرید بالای یک میلیون تومان
پیشنهادات شگفت‌انگیز

پیشنهادات شگفت‌انگیز

برخورداری از آخرین تخفیفات و جشنواره‌ها
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

خرید مستقیم از نماینده انحصاری و رسمی
بسته‌بندی زیبا

بسته‌بندی زیبا

ارسال در پک‌های خاص و متفاوت

ماسک موی سر با آبکشی بدون سولفات گرانسا فرموله شده در اسپانیا با استفاده از بهترین و مرغوب  ترین مواد اولیه جهان، تهیه و تولید شده است. این ماسک برای ثابت کردن رنگ و  تقویت موهایی که رنگ شده‌اند استفاده می گردد و ماسک موی سر گرانسا برای  این منظور بسیار کمک کننده است. مواد موثری که در این ماسکِ مخصوص موی رنگ  شده و آسیب دیده وجود دارند به عمق موها نفوذ می‌کنند و در نتیجه باعث براق  و صاف شدن موهایی که بر اثر رنگ، وز و کدر شده اند، می‌شوند. پروتئین  (protein) باعث تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده می‌گردد. روغن جوانه گندم،  روغن بادام، عصاره آلوئه‌ورا و عصاره آووکادوِ موجود در ماسکِ مویِ سر  گرانسا، کیفیتی را به موهای شما می بخشد که بعد از اولین استفاده، لطافت،  نرمی و درخشش موها کاملاً قابل مشاهده است. ماسک موی سر با آبکشی گرانسا تا  86 درصد از درخشندگی رنگ مو محافظت می‌کند و حسی مانند لطافت ابریشم را  برای موهای شما به ارمغان می‌آورد. ماسک موی سر با آبکشی بدون سولفات  گرانسا یکی از معدود محصولات این حوزه می‌باشد که مصرف کننده می توان به  راحتی و با اطمینان کامل جهت اثر بخشی بیشتر، ساقه مو و پوست سر را نیز  آغشته نماید.
این محصول در دو حجم 550 میلی لیتر و یک لیتر عرضه می گردد.
جهت پایداری بیشتر مواد موثره بهتر است در درجه حرارت پائین تر از 30 درجه سانتیگراد و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

بعد از شستن مو ها با شامپو، ماسک مو را به آرامی روی ساقه موها ماساژ دهید، پس‌از 10 دقیقه با آب ولرم به سمت سرد شستشو دهید.

درنظر داشته باشید شستشو مو بعداز زدن ماسک با آب داغ باعث آسیب به موها میشود و اثربخشی ماسک از بین میرود، لذا شستشو با آب ولرم به سمت سرد باعث جذب سریع پروتئین‌های موجود در ماسک شده و درنهایت باعث ترمیم و تقویت مو میگردد.

جهت اطلاعات بیشتر درمورد انواع ماسک‌ها و نکات مهم آن میتوانید به این مقاله رجوع کنید.

حجم
550 میلی‌لیتر
شماره مجوز
2113 / ظ / 56
نوع عصاره
روغن جوانه گندم، روغن بادام، عصاره آلوئه ورا و عصاره آووکادو
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سازگار با موهای
موهای فر، موهای وز دار، موهای چرب، موهای معمولی و خشک
ویژگی‌ها
بدون سولفات، ترمیم کننده، مغذی، تقویت کننده، تغذیه ساختار داخلی مو، ترمیم قسمت‌های آسیب‌دیده، افزایش لطافت، درخشندگی، انعطاف‌پذیری موی سر، ترمیم لایه خارجی مو، ترمیم کنندگی بالا
سایر توضیحات
فرموله شده در اسپانیا
مخصوص موهای
رنگ شده، کراتینه، آسیب‌دیده،

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...